lifeinpictures

Alla inlägg under juli 2010

Av Lydia - 31 juli 2010 16:52

Dagens Photoshoot:

   Motiv: Cocos  Foto: Jag   Motiv: Cocos  Foto: Jag

Motiv: Cocos  Foto: Jag  


Cocos bland Blomsterkrukorna & trav rosetterna hos Felicia :) Så söt :D © Ofc.



Jaha, Emma är borta ( D: ) , men när jag får min veckopeng (Hehe), och hon kommer tbx, så ska vi shoppa ♥♥♥ Jätteroligt va? :D Ska visa min nya tröja:


    Jättesöt va? :) 149:- på H&M   Lördagsgodis ;)     Han ser "Rutor" med den, så som bilderna under & över. Coolt va? xD   Ja, jag spelade Sims 2 (A)      


Städade mina smycken :) Nu är det fint på mitt Skrivbord.  



Puss & Kram

Av Lydia - 30 juli 2010 16:00

Nu ska jag berätta  om min failade eftermiddag... :)


Först, failades "kakan", kan inte kalla det kaka direkt ;) :


 



Typp... Kladdkaka, på kladdig nivå! Som smet,,, urrk! :P


Sen... Failade Coca-Colan, den exploderade (Nääästan bokstavligt...) 


 


Seeeeeeenn.. När jag skulle dricka spillde jag på min nya tröja ( Kommer bild snart, när den torkat ;D)


Såå, men nu hoppas jag att det blir bättre, ska mysa hos Feli : ) Fett najs 8D



Puss & Kram    

Av Lydia - 30 juli 2010 13:14

Min shoppinng i dag:


        


Alla örhängen 20:- /st på Ur & Penn :)




Puss & Kram

  

Av Lydia - 29 juli 2010 20:16

Fick den igår da, men aa :) Fin? :D



Puss & Kram

Av Lydia - 29 juli 2010 19:52

Min shopping:


    Rut m.fl 69:-

 


Cubus 39:-

  


Tog lite fina bilder när vi blåste såpbubblor:


 


Askul :)


P.S Handlade på Marieberg   D.S  



Puss & Kram

Av Lydia - 29 juli 2010 10:38

Dagens fråga:


Hur dricker ni?

 

 

 

 

Puss & Kram :)

Av Lydia - 28 juli 2010 12:42

 



Haha, en bra idé för oss som älskar Slush? :)

Du häller i din favorit saft & stoppar in den i frysen ♥




  


Fint?

Gosedjur formade som olika bakterier/sjukdomar :)♥


  

Jihuu ♥! :D




Puss & Kram - Drar på stan ;)


Av Lydia - 28 juli 2010 12:14

Morron ♥ :)


Idag ska jag maybebaby upp på stan och kolla kläder & köpa glass :)♥

Yummy!


Jaha, vad ska ni göra idag då? :)

Något roligt? :D

St: Nicolai kyrka, ska dit ida'☻☺

    

Åt tacos igår ♥♥ 

Mums! :)

  

Hörs sen! :)


Puss & Kram ♥

Presentation


Jag är en 11-årig tjej som heter Lydia. Jag älskar att fotgrafera & fotograferar med min system kamera, en Sony a230.

Puss & Kram,
Lydia

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? :)
 Bra, helt ok :)
 Asbra! Den är väldigt bra! Fortsätt som du gör! :D
 Jaoe, någorlunda bra :/
 Hmm.. Har ingen åsikt :s
 Inte bra :/
 Awshs fluummwigh :3
 Okej . Välj inte detta alternativet. :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards